TESTIMONI KECANTIKAN: Cantik & Gebu Dengan Vitamin Shaklee

Semua orang inginkan kulit wajah yang cantik dan gebu, betul tak? Kalau boleh, tak nak satu jerawat pun singgah kat muka.. hehee. Kalau yang ada masalah hormon tak seimbang, memang mudah sangat jerawat naik kat muka. Dahlah berjerawat, bekas jerawat tu pun membuatkan kulit muka menggerutu.. huhu..

Saya dulu pun sama jugak. Tapi, semenjak saya mengamalkan set kecantikan shaklee, saya tak sedar muka saya dah bebas dari bekas jerawat. Bahkan, kulit pun semakin cerah.. tu yang tak tahan tu. Sehingga kini, hampir berpuluh-puluh jugak canister kosong ESP yang saya dah simpan. Sebab, setiap kali ESP yang saya ambil dah habis, saya akan buka yang baru. Yang dah kosong tu, saya simpan untuk simpan biskut pulak. Banyak gunanya bekas kosong tu. hehe..

Saya ni jenis yang lebih suka beli awal vitamin yang dah nak habis, sebab saya tak nak ketinggalan satu hari pun. Bukan setakat ESP, semua vitamin saya buat macam tu.. hehe

Hari ini, saya nak share berita gembira daripada Puan Masnah Jali. Anda sendiri boleh lihat, kesan jerawat pun dah hilang. Hasilnya, kulit jadi semakin gebu gitu. Puan Masnah mula ambil Shaklee bulan September, dan hasil yang buat beliau sangat puas hati tu, adalah bulan Disember. Best kan? Biar lambat, asalkan ia berkesan. Bahkan, pengambilan vitamin semulajadi ni, insha Allah, boleh melindungi kulit kita terdedah kepada kanser yang disebabkan oleh krim kecantikan yang memberikan kesan segera (saya sendiri memang dah tak berani nak pakai cream macam ni, selepas baca banyak kes wanita ada masalah kanser akibat kesan segera yang dijanjikan selepas mengambil cream tersebut.. huhuu)

vitamin cantik shaklee 2

Kelebihan Vitamin Cantik Shaklee:

ESP – Guna untuk 1.5 bulan

  • Protein yang merupakan makanan sel, bila sel-sel kulit cukup food supply, maka ia akan tumbuh sebagai sel-sel baru yang cantik & sihat

Vitamin C – Guna untuk 6 bulan

  • Membentuk kolagen untuk penjagaan kulit sentiasa awet muda

Vitamin E – Guna untuk 4 bulan

  • Awet muda
  • Mengurangkan kesan parut
  • Menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat

GLA – Guna untuk 1 bulan

  • Menyeimbangkan hormon, penting jika muka berjerawat atau kulit bermasalah disebabkan hormon tak seimbang
  • Menjadikan kulit sihat dan berseri

B Complex – Guna untuk 4 bulan

  • Sebagai anti-stress, buat anda jadi lebih ceria (stress buat orang jadi cepat tua)
  • Mengurangkan garis halus pada kulit

Itulah dia 5 vitamin Shaklee yang Pn Masnah ni ambil, k. Ada jugak yang panggil set ini sebagai Set Skincare Booster.

Berminat untuk mencuba Set SkinCare Booster ni? Harga untuk set SkinCare Booster, tak delah mahal sangat, cuma RM546.50 untuk Semenanjung Malaysia / Sabah Sarawak. Harga ni termasuk postage. Mahal? Tak delah mahal sangat, sebab vitamin-vitamin ni boleh guna lama. Kalau cik nak bandingkan harga cream yang cik ambil sekarang dengan vitamin-vitamin, mesti terasa ia sebenarnya jauh lebih murah, lebih jimat dan lebih selamat untuk kulit.


PERTANYAAN

** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

“Saya adalah pengedar sah Shaklee. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat pembelian daripada saya “

shakleelogo

FATIMAH BT TONY

  • Shaklee Independent Distributor [ ID No. : 887938 ]
  • Contact No | Sms | Whatsapp :  011 – 3201 4534 
  • Email : Beauty.Fatimah@yahoo.com

DAFTAR SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI!

Serta banyak lagi KELEBIHAN yang bakal anda nikmati sebagai ahli Shaklee!

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook ”

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!

