Rahsia Kecantikan Kulit JLo

Sudah pasti ramai yang tahu siapa artis barat yang bernama JLo ni kan? Beliau adalah antara artis terkenal sebagai penyanyi dan pelakon di hollywood. Dan sudah pasti anda pun tahu bagaimana cantiknya kulit beliau.🙂

Saya bukan nak berkongsi tentang latar belakang lakonan beliau, tetapi saya nak share dengan anda semua, bahawa JLo juga turut menggunakan vitamin E Shaklee untuk menjagakan kecantikan beliau.🙂

Hebatkan? Bukan setakat JLo yang sukakan produk Shaklee, bahkan orang kaya seperti Oprah Winfrey & Presiden USA Barrack Obama juga turut menggunakan produk Shaklee di White House. Tak percaya? Cubalah search dalam google. Sudah pasti anda akan menemuinya. hehee🙂

Bercerita tentang kebaikan vitamin E, jom kita tengok, perkongsian dari salah seorang pengguna vitamin E Shaklee bagi tujuan menjaga kecantikan beliau. Kalau anda tengok gambar di bawah, sudah pasti anda perasan perbezaan kulit beliau. Jadi tunggu apa lagi?

Jomlah cuba vitamin E Shaklee sekarang. Bukan setakat di makan, malahan, ia bagus untuk digunakan sebagai masker.


PERTANYAAN

** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

“Saya adalah pengedar sah Shaklee. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat pembelian daripada saya “

shakleelogo

FATIMAH BT TONY

  • Shaklee Independent Distributor [ ID No. : 887938 ]
  • Contact No | Sms | Whatsapp  011 – 3201 4534 
  • Email Beauty.Fatimah@yahoo.com

DAFTAR SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI!

Serta banyak lagi KELEBIHAN yang bakal anda nikmati sebagai ahli Shaklee!

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook ”

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!

