TESTIMONI: Vitamin Untuk Ibu Menyusu

Testimoni yang kami berikan adalah hasil perkongsian customers yang sangat berpuas hati dengan produk Shaklee yang mereka amalkan.

Majoriti, ibu-ibu zaman sekarang sudah bijak memilih susu yang terbaik untuk si manja. Malah, ada yang sanggup untuk berikhtiar, demi memastikan si manja diberikan susu badan, tidak kira ibu yang berkerjaya atau menjadi suri rumah. Kini tiada lagi alasan, susu sukar untuk keluar semasa bayi baru lahir..  Jadi, saya nak kongsikan bersama anda, testimoni customer saya yang mengambil supplemen Shaklee untuk ibu menyusu.. Supplemen Ibu menyusu yang paling popular adalah set 3M.. 

Alhamdulillah.. berkat pengambilan supplemen Shaklee 3M, di samping pengamalan power pumping, stok EBM untuk si manja sentiasa penuh di dalam freezer.. hehee.. 

Semua di belakang saya ni, adalah EBM untuk anak kesayangan saya.. Seronoknya, dapat memastikan stok EBM untuk anak, sentiasa ada dan penghasilannya pun tak pernah putus.. seronok sangat..hehee

Saya mula mengenali Shaklee ketika melawat blog seorang ibu menyusu… Dari situ, saya mengenali Blog mamafaiz ni. Ketika itu sekitar November 2010. Saya pun mula mengulangkaji blog ni… saya baca entry by entry mengenai kebaikan vitamin yang dikongsikan oleh Kak Cery… Akhirnya sekitar Disember saya mengambil keputusan untuk mencuba Set Menyusu…

Mengapa saya mencuba set menyusu? Sedangkan ketika itu, saya tidak menghadapi masalah untuk supply susu untuk anak yang berumur 7 bulan… hasil pam harian mmg cukup untuk menampung kepeluan baby saya.. Malah kadang-kadang boleh simpan buat stok… Dan kalau anda nak tahu, ketika itu, saya juga memiliki stok lebih kurang 750 Oz dalam DF saya!!!

Jawapannya adalah, kerana saya ingin mencuba!!! Untuk maintain milk production saya demi meneruskan perjalanan penyusuan yang masih jauh dan dalam masa yang meningkatkan kesihatan saya sendiri… Mengapa saya kata begitu???

Tentu ibu-ibu bekerja maklum, menguruskan keluarga, anak-anak, suami disamping bekerja dan menjalankan rutin harian rumah tentu amat meletihkan… Tentu ramai yang kata, “aku pun kerja, aku pun ader anak dan suami”… yer, saya tak nafikan semua tu dan memang ramai yang mengalaminya….

Namun bagi saya, apa salahnya saya keluarkan sedikit duit untuk kesihatan saya sendiri, dan secara tidak langsung dapat menguruskan rumah tangga dengan baik… Malah saya sendiri sedar, pemakanan seharian saya tidak mampu menampung keperluan mineral, zat dan nutrien harian saya… 

Yerlah, kebanyakkan amalan memasak kita terutama hidangan melayu telah memusnahkan sebahagian besar zat dalam makanan itu… Menggoreng, menggunakan suhu melampau, masakan berlemak dsb. Oleh itu, mana mungkin kita mampu menampung keperluan nutrien badan kita…

 Kesannya selepas saya mengamalkan vitamin-vitamin ni... Saya semakin bertenaga… Bangun pagi lebih ceria, tak mengantuk… proses penghadaman dan nyahtinja berjalan dengan lancar sekali… kat ofis pun saya segar jer.. takderlah layu2 nak tido… penyusuan berjalan dengan baik sekali dan production memang maintain…. 

hubungan suami isteri semakin baik kerana saya sentiasa ‘bersedia berkhidmat’… hahhaha..… Malah masalah rambut gugur yang sering dialami oleh ibu2 yang melahirkan anak juga berjaya diselesaikan… Malah, saya yang dahulu agak kurang minum air masak, kini menjadikan air masak peneman setia... bukankah itu juga satu kelebihan dan kebaikan???

Sumber: mama faiz

Supplemen Shaklee  3M yang paling glamer, ini lah dia…tada… hehe

set ibu menyusu 3m


Berminat untuk mencuba dan membuat pesanan produk Shaklee. Kini, pembelian produk Shaklee tersangatlah mudah. Dengan hanya klik button di bawah, anda sudah boleh membuat pembelian secara online seperti mana anda membeli di zalora.com atau lazada.com. Hanya dengan menggunakan kad kredit atau kad debit yang ada logo Mastercard atau Visa, semuanya menjadi mudah dihujung jari anda.🙂

logo esel

PERTANYAAN

** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

“Saya adalah pengedar sah Shaklee. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat pembelian daripada saya “

shakleelogo

FATIMAH BT TONY

  • Shaklee Independent Distributor [ ID No. : 887938 ]
  • Contact No | Sms | Whatsapp  011 – 3201 4534 
  • Email : Beauty.Fatimah@yahoo.com

DAFTAR SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI!

Serta banyak lagi KELEBIHAN yang bakal anda nikmati sebagai ahli Shaklee!

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook ”

daftar ahli shaklee

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!

