TESTIMONI: Set Ibu Menyusu Bikin Ibu Semakin Cergas Bertenaga

Testimoni yang kami berikan adalah hasil perkongsian customers yang sangat berpuas hati dengan produk Shaklee yang mereka amalkan.

” Pengambilan set cadangan Optimum untuk ibu menyusu, di tambah lagi dengan Lecithin dan Vitamin E, alhamdulillah, memang tak mengecewakan.. Aktiviti yang memerlukan banyak tenaga, membuat Puan Ernie, mengambil supplemen tambahan yang sangat sesuai di ambil oleh mereka yang sukakan aktiviti yang cergas, iaitu Performance drink.. Hasilnya, badan semakin bertenaga. Untuk pengetahuan anda, Performance Drink ini juga sangat sesuai diambil semasa bulan ramadhan… memang terbaikkk..hehehee..”

testimonial ibu menyusu

” Walaupun sibuk dengan tugasan yang memerlukan berjaga hingga ke pagi di samping sedang menyusukan bayinya, masih dapat juga menyiapkan tugasan sem pendek.. Sudah pastilah, supplemen yang menjadi pilihan adalah set cadangan Ibu Menyusu Optimum dan Performance Drink.. Badan masih cergas walaupun berjaga dari pukul 2.30 pagi hingga ke pukul 4.35 petang… memang terbaikkkk…”heheehee..

testimonial ibu menyusu 2

 


Berminat untuk mencuba dan membuat pesanan produk Shaklee. Kini, pembelian produk Shaklee tersangatlah mudah. Dengan hanya klik button di bawah, anda sudah boleh membuat pembelian secara online seperti mana anda membeli di zalora.com atau lazada.com. Hanya dengan menggunakan kad kredit atau kad debit yang ada logo Mastercard atau Visa, semuanya menjadi mudah dihujung jari anda.🙂

logo esel

PERTANYAAN

** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

“Saya adalah pengedar sah Shaklee. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat pembelian daripada saya “

shakleelogo

FATIMAH BT TONY

  • Shaklee Independent Distributor [ ID No. : 887938 ]
  • Contact No | Sms | Whatsapp  011 – 3201 4534 
  • Email : Beauty.Fatimah@yahoo.com

DAFTAR SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI!

Serta banyak lagi KELEBIHAN yang bakal anda nikmati sebagai ahli Shaklee!

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook ”

daftar ahli shaklee

Author: Fatimah

Pengalaman 3 tahun dalam bidang suplemen kesihatan dan kecantikan serta membantu usahawan baru membina perniagaan. Melahirkan usahawan berpendapatan 4-5 angka sebulan walaupun seorang suri rumah. Jika anda berminat untuk menambah pendapatan, suka membantu orang meningkatkan kesihatan dan kewangan dan ingin di bimbing, anda boleh whatsapp: 011-3201 4534 atau email: fatimah_tony@yahoo.com Saya mencari usahawan baru yang ingin merubah kehidupan yang lebih baik serta boleh dibimbing, sabar serta mempunyai impian yang besar. Hubungi saya untuk konsultasi vitamin percuma dan pesanan vitamin anda.

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!