TESTIMONI VIVIX : Ucap “Selamat Tinggal” Kepada Make-Up

Hehee… Kalau berbicara mengenai make-up, pasti kita sedar, setiap wanita sukar untuk berpisah dengannya. Even hanya sekadar menggunakan bedak asas, atau secalit lip balm, pasti ada, bukan? Namun kini, dengan kebaikan yang tersembunyi di dalam Vivix, mampu membuatkan anda rasa yakin untuk keluar dari rumah tanpa perlu menggunakan make-up..hehee
Dan Lagi ….(^_^)
 
Haa, nmpk kan? Skin texture improved and also nipple reduce hyper pigmentation..Kalau ibu yang dah bersalin selalu kan alami masalah ni, kawasan areola  jadi gelap waktu pregnant. Memang terbaik lah Vivix!
Sejak akhir2 ni mmg saya tertarik betul dengan mereka yang dah amalkan vivix ni, mmg muka jadi makin gebu dan licin..dan tindakan membaik pulih ni lebih berkesan kerana ianya bermula dari peringkat sel lagi..bukan secara luaran sahaja ye, from the root of the problem. VIVIX can repair our cells, prevent it from damage and also avoid from early aging, how great is that?

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Promosi Januari ni ada Vivix tau.. Beli 6 percuma 1.. Rugi kalau tak grab sebelum 31 Januari 2015.. hehe. Hubungi saya untuk maklumat lanjut, k. 🙂

Berminat untuk mencuba dan membuat pesanan produk Shaklee. Kini, pembelian produk Shaklee tersangatlah mudah. Dengan hanya klik button di bawah, anda sudah boleh membuat pembelian secara online seperti mana anda membeli di zalora.com atau lazada.com. Hanya dengan menggunakan kad kredit atau kad debit yang ada logo Mastercard atau Visa, semuanya menjadi mudah dihujung jari anda.🙂

 

logo esel

PERTANYAAN

** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

“Saya adalah pengedar sah Shaklee. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya “

shakleelogo

FATIMAH BT TONY

  • Shaklee Independent Distributor [ ID No. : 887938 ]
  • Contact No | Sms | Whatsapp :  011 – 3201 4534 
  • Email : Beauty.Fatimah@yahoo.com

DAFTAR SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI!

Serta banyak lagi KELEBIHAN yang bakal anda nikmati sebagai ahli Shaklee!

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook ”

daftar ahli shaklee

Author: Fatimah

Pengalaman 3 tahun dalam bidang suplemen kesihatan dan kecantikan serta membantu usahawan baru membina perniagaan. Melahirkan usahawan berpendapatan 4-5 angka sebulan walaupun seorang suri rumah. Jika anda berminat untuk menambah pendapatan, suka membantu orang meningkatkan kesihatan dan kewangan dan ingin di bimbing, anda boleh whatsapp: 011-3201 4534 atau email: fatimah_tony@yahoo.com Saya mencari usahawan baru yang ingin merubah kehidupan yang lebih baik serta boleh dibimbing, sabar serta mempunyai impian yang besar. Hubungi saya untuk konsultasi vitamin percuma dan pesanan vitamin anda.

One thought on “TESTIMONI VIVIX : Ucap “Selamat Tinggal” Kepada Make-Up”

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!