Rahsia Surirumah Yang Berjaya Dengan Bisnes Online Tanpa Sebarang Modal, Dan Berkerja Hanya Dari Rumah …

Berkerjaya sebagai seorang surirumah sepenuh masa, bukan penghalang untuk anda berjaya.. lebih2 lagi, pada zaman moden kini, bisnes online adalah pekerjaan yang paling mudah dan menjimatkan masa bagi seorang ibu yang sibuk melayan karenah anak2 serta menguruskan rumah tangga.

Saya berasa yakin, memberitahu anda, bahawa ia bukanlah satu perkara yang mustahil, kerana, saya sendiri adalah seorang isteri dan ibu.. dan saya adalah seorang surirumah sepenuh masa.. Bukan saya seorang sahaja.. Malahan, ramai lagi rakan-rakan yang sama dalam group Jutawan Euphoria, merupakan surirumah..

Yang paling membanggakan adalah, mereka adalah wanita melayu dan mereka cuma surirumah, dan kini telah bergelar MASTER… Kejayaan yang mereka telah membuktikan, bahawa bisnes online bukanlah mustahil untuk dijalankan oleh seorang ibu.. Dan saya betul2 seronok serta gembira, kerana dapat berkongsikannya bersama anda..

Kenapa saya menyatakan, mereka boleh berjaya dari rumah tanpa modal? Untuk pengetahuan anda, pendaftaran untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee yang Sah, cuma RM65.. jika di tambah dengan postage RM10 untuk Semenanjung, dan RM20 untuk Sabah/Sarawak.. Jadi, anda cuma keluarkan modal RM75-RM85 sahaja…

Mahal ke? takkan lah mahal sangat…sedangkan kita boleh makan kfc 2-3 kali seminggu.. beli barang yang kita minat, lebih dari RM100, pun kita tak pernah berkira.. hehee..betul tak? ada sesetengah barang yang kita beli, walau pun cuma guna sekali, walaupun ia mahal, tetapi kita tetap nak beli, betul tak? Ini adalah didorong sebab rasa minat dan suka…

Bukan itu sahaja, malah, banyak lagi kebaikan yang akan anda perolehi, jika anda mendaftar sebagai ahli.

Sekilas mengenai peluang yang akan anda dapat sebagai ahli Shaklee, jika anda bersungguh2 untuk berjaya dalam bisnes Shaklee..

  • Peluang mendapat bonus setiap pertengahan bulan, jika anda layak.. Bonus tersebut akan masuk secara terus ke dalam akaun Maybank anda. Di saat orang yang kerja, tak ada duit, anda menjadi kaya dan mampu untuk berbelanja sesuka hati anda..hehehe
  • Peluang untuk bercuti, di taja penuh oleh Shaklee.. Dapat tajaan 5 bintang.. siapa yang tak nak?
  • Peluang menunaikan umrah bagi yang muslim, dan ia juga ditaja sepenuhnya oleh Shaklee dan tempat penginapan, sudah pastilah 5 bintang juga..bestkan..hehe..
  • Peluang mendapat car bonus.. Shaklee memberikan car bonus berbentuk cash… Jadi, jika anda merancang nak beli kereta hybrid atau kereta mewah seperti Merz, BMW, Lamborghini… terpulang kepada anda… hehee
  • Dapat peluang naik pentas untuk terima anugerah.. Banyak anugerah yang Shaklee tawarkan, istimewa untuk ahli yang berjaya.. Macam Golden Award gitu..hehee..
  • Malahan, anda berpeluang untuk bergelar MASTER, walaupun upline anda hanya sekadar Distributor biasa… tak nak ke?hehehee.. Kiranya anda boleh naik pangkat, langkau upline anda…
  • Tak nak semua yang diatas ni? tapi, nak beli untuk guna sendiri je? Boleh…tak de masalah… Shaklee tak pernah menyatakan yang ahlinya mesti aktif dalam bisnes..No..no… jangan risau.. Peluang2 diatas tu, cuma untuk yang serius buat bisnes.. kalau setakat nak beli untuk guna sendiri, tak de masalah.. tak de kewajipan untuk ada sale setiap bulan, jika nak kekal sebagai ahli.. jangan risau yer..hehee..

Jadi, saya nak berkongsi sedikit pengalaman saya bersama Shaklee, dan ia merupakan MLM yang paling lama saya join, sebab Shaklee is the best…hehee…

Pada July, 2012, saya mula kenal Shaklee, selepas melihat bahawa terdapat produk Shaklee yang bagus untuk ibu hamil. Masa tu, saya tengah pregnant dalam sekitar 3 bulan.. Produk pertama yang saya beli adalah ESP – Energizing Soy Protein.🙂. Disebabkan saya ni jenis suka untuk mencuba, jadi, saya terus membuat keputusan untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee, sekaligus dapat membeli ESP pada harga ahli… hehee…

Apa yang menarik perhatian saya adalah fokus utama kumpulan agen Shaklee yang dinamakan Euphoria Group ini adalah : menjual produk kesihatan – vitamin secara online.

Dalam tempoh 2 bulan pertama, saya mula mempelajari selok belok bisnes ini. Ia menjadi pendidikan yang amat mudah pada saya, kerana bimbingannya adalah secara terbuka melalui online walaupun untuk group yang tertutup.

Semua ahli di dalam group tersebut memberi bimbingan kepada ahli baru, walaupun mereka bukanlah upline saya. Malahan, sehingga ke saat ini, telah terbukti bahawa Shaklee ini boleh memberi peluang yang cerah untuk sesiapa sahaja yang serius untuk melakukan bisnes Shaklee, boleh berjaya.

Di dalam group saya, sudah hampir 8 orang Master wanita yang bekerjaya sebagai SuriRumah.. Anda tahu berapa pendapatan wanita-wanita hebat ini? Pendapatan mereka telah menjangkau hampir ratusan ribu ringgit..

Yang perlu anda tahu, bisnes Shaklee kami, bukan berpaksikan sistem piramid.. Upline goyang kaki, downline sibuk mencari customer..No..No…No… Bisnes Shaklee adalah yang terbaik, kerana ia memberi peluang kepada sesiapa sahaja, untuk menjadikan bisnes Shaklee seperti hak milik peribadi...

Maksudnya, jika saya betul2 serius untuk membuat bisnes, saya perlu menjalankan bisnes ini bersungguh-sungguh, seolah-olah saya ada kedai yang perlu saya jaga, ambil berat dan yang paling penting, saya ada menjual setiap apa yang ada di dalam kedai saya.. Begitulah sistem Shaklee.. Kalau rasa nak buat kedai online, joinlah Shaklee.. memang terbaikkkkkkkk..heheheee…

Jika anda menganggap, anda ada downline, dan kemudian, anda boleh goyang kaki, bisnes Shaklee bukanlah pilihan anda.. Di dalam bisnes Shaklee, biarpun anda memegang title sebagai Master sekalipun, jika anda tidak ada sale, anda tetap dianggap sebagai distributor biasa..

Secara peribadi, yang membuat saya sangat tertarik dengan bisnes Shaklee adalah, di samping ia memberikan saya side income, pengisian hati dan rohani yang jarang di perolehi di tempat lain, tetapi saya menemuinya di dalam group Euphoria ini.

Oleh kerana itu, saya ingin sekali untuk turut membantu para wanita terutama golongan ibu di luar sana yang ingin mencapai taraf hidup yang lebih baik, samada dari segi kesihatan ataupun kewangan. Apa yang lebih utama ialah konsep perniagaan yang kita jalankan. Walaupun network marketing, namun bagi saya ia cuma wasilah.

Di sini kita belajar dan mengaplikasi teknik bisnes online. Di sini semuanya tersedia, MENTOR, MODUL & PRODUCT. Apa yang perlu anda lakukan cumalah perlu belajar dan menjalankan bisnes sahaja. Saya yakin, anda boleh melakukan dengan lebih baik daripada saya.

Adakah anda ingin bersama saya di dalam group hebat ini? Mengikuti kelas-kelas yang dijalankan oleh upline, Master secara santai dan family-friendly. Bersama berukhwah dan belajar teknik-teknik bisnes online dan bisnes yang sebenar mengikut acuan islam. Tiada modal?? Jangan risau kerana anda boleh bermula di bawah bimbingan saya tanpa modal. Kita hidup untuk memberi. Untuk memberi, kita perlu ada sesuatu yang boleh di beri. Hubungi saya untuk maklumat lanjut menuju Jutawan Muslimah.

Berminat untuk mencuba dan membuat pesanan produk Shaklee. Kini, pembelian produk Shaklee tersangatlah mudah. Dengan hanya klik button di bawah, anda sudah boleh membuat pembelian secara online seperti mana anda membeli di zalora.com atau lazada.com. Hanya dengan menggunakan kad kredit atau kad debit yang ada logoMastercard atau Visa, semuanya menjadi mudah dihujung jari anda.🙂

 

PERTANYAAN

** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

“Saya adalah pengedar sah Shaklee. Saya membuat penghantaran produk ke seluruhMalaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya “

shakleelogo

FATIMAH BT TONY

  • Shaklee Independent Distributor [ ID No. : 887938 ]
  • Contact No | Sms | Whatsapp :  011 – 3201 4534 
  • Email Beauty.Fatimah@yahoo.com

DAFTAR SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI!

Serta banyak lagi KELEBIHAN yang bakal anda nikmati sebagai ahli Shaklee!

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook ”

daftar ahli shaklee

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!

