Saya Pengedar Shaklee Di Sarawak & Seluruh Malaysia

Assalamualaikum & Apa khabar semua kitak orang? hehee..

Terima kasihlah yer sebab sudi menjengah blog saya, iaitu http://www.BeautyFatimah.Com  :)

Buat makluman anda, saya adalah pengedar Shaklee Sah Sarawak. Sekiranya anda berhajat untuk mencari dan membeli makanan tambahan di samping meningkatkan tahap kesihatan secara optimum untuk diri sendiri, ahli keluarga dan orang tersayang, dialu-alukan untuk berhubung terus dengan saya selaku pengedar Shaklee sejak tahun 2012. Dan sememangnya saya adalah pengguna Shaklee sejak tahun 2012 lagi, iaitu dengan mengambil set ibu hamil.🙂

Ingin Membeli Produk Shaklee?

Saya berikan anda beberapa pilihan cara untuk membeli produk Shaklee, untuk memudahkan urusan anda.

  • C.O.D: Untuk sekitar kawasan Kuching, Matu & Kota Samarahan (Hujung minggu sahaja)
  • Seluruh Malaysia atau Luar Kawasan: Pengeposan melalui POS LAJU / Gdex / CityLink
  • Walk-in Terus Ke Cawangan Shaklee Berdekatan: Jika anda tinggal berdekatan dengan cawangan Shaklee, anda boleh terus ke cawangan Shaklee yang berdekatan dengan menggunakan ID saya: 887938 (Fatimah Bt Tony).

Ingin Menjadi Ahli Shaklee?

Sememangnya menjadi Ahli Shaklee mempunyai banyak kelebihannya. Antaranya:

  • Pembelian lebih jimat dengan diskaun sehingga 20%
  • Menikmati pembelian Promosi Beli 6 Percuma 1 dari Shaklee
  • Jana Pendapatan
  • Dan banyak lagi, boleh rujuk di sini –> Manfaat Menjadi Ahli

Tak rugi mendaftar menjadi ahli. Yuran pendaftaran Shaklee hanya serendah RM75 (SM) atau RM85 (SS) sahaja. Keahlian adalah untuk seumur hidup dan anda juga layak menerima keahlian PERCUMA, jika membuat belian dalam satu resit bernilai lebih RM700 (harga ahli).

Jika anda berminat dengan produk Shaklee, terus hubungi saya. Pertamanya, saya ingin mengetahui taraf kesihatan anda untuk di sarankan Vitamin Shaklee yang bersesuaian dengan masalah anda.

Apakah KeISTIMEWAan Membeli Dengan Saya?

Setiap pembelian di laman blog (http://www.beautyfatimah.com dan http://www.beautyfatimah.net) saya, anda layak menerima:

  • Jadual pengambilan Vitamin
  • Tips Eksklusif
  • Konsultasi percuma berterusan selepas pembelian
  • Layak dijemput ke Eksklusif Group di FB [sila add friend saya dulu yer..🙂 ]

PERTANYAAN

** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

“Saya adalah pengedar sah Shaklee. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya “

shakleelogo

FATIMAH BT TONY

  • Shaklee Independent Distributor [ ID No. : 887938 ]
  • Contact No | Sms | Whatsapp :  011 – 3201 4534 
  • Email : Beauty.Fatimah@yahoo.com

DAFTAR MENJADI SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook ”

daftar ahli shaklee

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!

