Cara Beli Produk Shaklee Dengan Potongan 15% – 20%

Assalamualaikum,

Saya percaya anda pasti teruja untuk membeli produk Shaklee dengan harga murah! Ramai yang dulunya sekadar cuba-cuba Shaklee dan sekarang mereka bertukar menjadi jatuh cinta dengan produk Shaklee yang terbukti berkesan.

Kalau sebut pasal JIMAT BANYAK, siapa yang tak nak kan? Saya sendiri pun suka sebab dapat harga yang lebih murah dari biasa. Bermula dari 2 bulan yang lepas, pihak Shaklee ketatkan undang-undang kepada semua pengedar Shaklee agar menjual hanya pada HARGA RUNCIT. Lebih malang, jika di dapati ada pengedar yang menjual bawah dari harga runcit, tindakan tataterbih akan diambil serta-merta. Tiada kompromi.

Jadi, macam mana nak beli dengan HARGA AHLI?

Jawapannya, berdaftar menjadi pengedar Shaklee yang saha kerana harga ahli jauh lebih jimat dari harga runcit. PENJIMATAN SEHINGGA 15%-20%. Gambar dibawah adalah jadual setiap vitamin Shaklee mengikut harga runcit.

Di samping itu, tempoh penggunaan yang lama membuatkan anda akan rasa berbaloi-baloi setimpal dengan harganya.

Contoh: Vitamin E – 4 bulan penggunaan, vitamin C – 6 bulan penggunaan.

 

Nak tahu HARGA AHLI?

Nanti saya akan dedahkan.. tapi, bila anda sudah mendaftar menjadi PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan jayanya..🙂

dan yang paling best, jika belian anda melebih RM450 atau bersamaan 200 uv, anda akan akan menerima BONUS TUNAI dari Shaklee yang akan dimasukkan terus ke dalam akaun bank anda pada pertengahan bulan seterusnya. Meh kita tengok jadual bonus seperti di bawah,

 

haaa.. bestkan? Lagi tinggi belian, lagi tinggilah bonus tunai yang anda terima. Nak dijadikan cerita, ada kawan-kawan order & saudara buat tempahan produk Shaklee dengan anda, tak semena-mena uv atau belian anda bertambah.. makin kembunglah bonus $$$$$$. Waktu pertengahan bulan, di saat ramai yang dompet semakin kempis, tiba-tiba ada bonus tunai dalam akaun anda. Cuba bayangkan…🙂

Tu baru bonus Shaklee, tak termasuk lagi untung runcit.

Apa pula UNTUNG RUNCIT ni? Jika anda ingin mendaftar dibawah naungan saya, saya akan ceritakan lebih lanjut.

join now

Secara kesimpulannya, adalah lebih SUPER UNTUNG & JIMAT jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee walaupun anda hanya nak makan sendiri dan tak ingin pun nak berbisnes.

Buat anda yang mencari-cari cara menjana pendapata yang terbaik. sertailah kami & segala bimbingan akan diajarkan untuk anda & group support yang terbaik.

Nak tahu kelebihan menjadi ahli dan cara mendaftar ? —-> KLIK SINI

Kami mengalu-alukan anda menjadi sebahagian dari ahli Shaklee!

 

PERTANYAAN

** Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

“Saya adalah pengedar sah Shaklee. Saya membuat penghantaran produk ke seluruh Malaysia. Anda boleh menghubungi saya untuk konsultasi apabila membuat belian dari saya “

shakleelogo

FATIMAH BT TONY

  • Shaklee Independent Distributor [ ID No. : 887938 ]
  • Contact No | Sms | Whatsapp :  011 – 3201 4534
  • Email : Beauty.Fatimah@yahoo.com

DAFTAR MENJADI SHAKLEE MEMBERSHIP HARI INI

“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya sekarang juga! Hanya Online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar Seluruh Malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group Exclusive di Facebook”

daftar ahli 3

 

Saya amat berbesar hati sekiranya anda sudi meninggalkan komen dan link contact anda kerana saya pasti membaca dan menjawabnya nanti. Terima kasih!

